20:34

Ja då var man ny duschad och sitter här med lite tända ljus i bästa myskläderna! 
Ska strax lägga mig och gossa in mig under mitt varma fluffiga täcke och nana innan dag nr 2 i skolan drar igång, tänkte gå upp tidigt imorgon så jag hinner göra en riktigt god frulle :) 
Fick så bråttom med inläggen innan så han aldrig ritkigt berätta hur denna dagen har varit.. tror jag.. Men denna dagen har varit super bra! Gick upp i bra tid och mamma körde mig till skolan = lyx. 
Aja.. Nu är det nog time att lägga sig men dröm sött mina änglar <3 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0