fett seg dag..

Har bah degat hela dagen idag... lite besviken på mig själv eftersom att jag skulle gått ut och sprungit idag! Regnade inte heller så hade varit en as bra dag men pallade bah verkligen inte. 
Är ju hos pappa som ni vet och då blir det alltid lite segare update eftersom att jag gör andra saker här. 
Sitter just nu och bara typ sitter här... Har inga tankar alls typ.. huvudet är rätt så tomt idag och jag har iiiingen blogg lust.. så återkommer imorgon ;) Puss <3

Vad tycker ni om detta receptet? Hittade på Anna skippers sida :) 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0