2012...

Detta året har varit... Underbart galet förjävligt hemskt jobbigt roligt kreativt  och jävligt blandat....
MEN det finns ju vissa saker som man ångrar hände och vissa saker man aldrig kommer ångra hände! 
saker som har gjort en stolt! och anndra stolta.. Jag är så sjukt stolt över vissa av mina kompisar som har stått där för mig under hela året speciellt Anna! Du är värd guld tjejen! Kommer du ihåg när jag va ute på helt fel väg och du va så nära att lägga ner ALLT som hade med mig att göra men du stod kvar där på min sida vad som en hände och hjälpte mig över till rätt sida igen! Grymt tacksam för dom jag har... och jag håller inte kvar vid vilka som hällst utan ni som är mina närmaste vänner kille familj ni ska veta att jag väljer ut dom som respekterar mig som jag är och dom väljer jag att respektera! Så ni är speciella för mig allihoppa! <3 Älskar er! <3 
Sedan har det hänt så sjukt mycket detta året som man bara vill lägga bakom sig och skita i !
Sånt man ångrar och troligen kommer ångra resten av livet.. 
Så man kan väll säga att  2012  började med att gå åt helvete för jag mådde skit av anledningar får 2011.. Sånt som jag inte sa till någon jag hölll allt inom mig och sökte tröst på fel sätt.. Blev tsm med en rent ut sagt idiot på högsta nivå (och nej jag är inte rädd att han ser detta) Och det var under denna tiden som Anna höll på att bryta ihop på mig.. Men vi tog igenom den värsta tiden under 2012 tsm du o jag Anna! tack! Och alla samtal du jag och Sanela hade om detta va så nödvendiga och det har jag förståt ni i efterhand! Jag var totalt blind för allt ni sa då.. Men jag förstår nu! <3 Efter att skolan började så tog det som tack och lov va slut mellan oss.. 
och det tog inte många timmar för mig att förstå att jag var hopplöst kär i Han med stor H.. <3 
och japp här sitter jag idag på nyårsafton världens lyckligaste tjej för att jag har världens bästa kille och världens goaste vänner! <3 Det finns inte ord för hur lycklig jag är! Obeskrivligt tagen! 
Och jag är så glad och nöjd över att vi sålde Bellis och att jag fick chansen att gå vidare i ridningen. Och varit ärlig mot mamma och sagt att jag vill bo oss pappa på heltid! varit ärlig mot alla mina närmaste! <3 
Plockat bort "syskon" som bara svikit och som aldrig fanns där när man absolut behövde dom.. Stolt över att jag inte bundit upp mig på männsikor som inte är bra för mig.. 
Skitit i "den" personen som drog med mig på massa skit som jag sedan fick sota för i slut ändan! 
missnöjd över att jag tagit kontakt med personer som jag sedan ångrat att jag tagit kontakt med! 
Nu detta året kommer jag sätta upp nytt motto och nya mål att slå och bli nöjd och stolt över! 
Hålla fast vid dom jag älskar och aldrig släppa taget! Fullfölja årets drömmar må bra och ha kul! Lägga allt gammalt skit bakom mig och glömma dom som bara förstört för mig! Leva livet! 2013 ska bli det fantisktiska året med ingen sorg! Jag ska vara glad för just nu mår jag så jävla bra för vad som en händer så finns du där och stöttar upp mig! och du ska veta att jag finns för dig med älskling! <3 Du kan säga allt til mig och kommer alltid kunna göra.. det vi pratar om stannar mellan oss! <3 :* Puss o kram på MIN alldeles egna Boo! <3 
och det jag ångrar att jag har gjor och saker som har hänt kommer jag tän
ka tillbaka för SISTA gången idag! 
Här kommer MASSA jävla bilder på allt möjligt från året! <3 Puss o kram på er och GOTT NYTT ÅR!!!! <3 OCH JAG BJUDER PÅ ALLA BILDER!!!!!!! 


Kommentarer
Klara

Gott nytt år på dig med! :D fina bilder kram

2012-12-31 @ 17:04:58
Jennie

Gott-nytt-år! <3

2012-12-31 @ 17:05:33
Emmy

Gott nytt år! :)

Jag har lovat mig själv att ändra på saker i min vardag och jag brukar faktiskt inte göra länkbyten. Men det är ju en bra början på ändringen jag vill ha till! Så, jag gör gärna ett länkbyte!

2012-12-31 @ 18:09:29
URL: http://mliandersson.se
nora

bra skrivet!

2012-12-31 @ 22:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0