Det är så kalt och vidrigt ute... :(

Heluu... Fy vad kallt det är ute trodde att jag skulle döö i morse när jag och Anna  skulle gå till bussen som tuuuuur är så hämtade min granne upp oss och körde ner oss till skolan! Eftersom att jag hade piss tråkigt i går när jag var hemma ch sjuk så tvingade jag Anna åka till mig efter skolan :P hihi... och hon är ju världens bästa så hon åkte till mig och sov över!! Mysigt! Det blev ingen ridning igår eller under helgen men idag så ska jag till stallet! Det blir nog rida ut för jag har verkligen inte lust att skumpa runt i ett iskallt ridhus!! NO NO för den tanken!!  Jag skulle dööö!! Så det blir att ta på sig 100 kg kläder och rida en tur i skogen...


Kommentarer
jennie

ROOORYYYY!! <3 <3 SÖÖT!!

2012-12-04 @ 09:38:23
Klara

Sööt!!

2012-12-04 @ 21:00:53
nora

jag älskar snö :P <3

2012-12-04 @ 21:03:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0