Frågor och svar!

Hejsan här kommer era frågor och mina svar! 
 
1.vad vill du bli när du är stor? jag vill jobba med hästar.. gärna att tävla anndras hästar!

2.är du vegetarian? Nej, jag äter bara inte vissa köt.. och det har jag vallt själv.

3.vilken är favorit filmen? Twilight tror jag! 

4.vilken är favorit boken? vet inte riktigt.. men om jag absolut måste välja så är det nog "allra käraste syster" bara för att den är så sorglig och rolig på samma gång! 
 
5.vilka bloggar läser du? Mina kompisars bloggar och kenza och dom som läser min! 

6.vad har du för mobil? Iphone 4s (tappade bort den igår och fick totalt panik men den låg lääängst ner i väskan! ^^
 
7.har du några djur? ah, en hund två katter och snart en ny ponny!

8.sminkar du dig? nej men ibland kan jag få lust till det och då tar jag bara lite

9.något du inte kan leva utan? Familjen killen och vänner

10.när fyller du år? 13-07

11.har du haft flera bloggar en denna? aa den förra hette moaridingsport men den tog jag bort efter att mycket hade hänt och då ville jag bara börja om från nytt! NY START! ^^
 
12.Hur länge har du och din kille varit tsm? i januari har vi vart tsm i fyra månader! <3 <3

13.Hur ofta rider du? just nu har jag ingen "egen" ponny så jag rider på min kompis när lusten faller in!

14.
Vad föredrar du för kläder? slimade jeans och en hoodie med ett linne under!
 
15.Vad föredrar du för ridkläder? JW
 
16.Favorit märke? vet inte har många!

18.Favorit skor? converse

19.Får du ont i fötterna av att gå i klackskor? nej det får jag inte

20.När fick du din första ponny? jag vet inte hur gammal jag var.. :/

21. Hur gammal är du? 13 år blir 14

22. Vad föredrar du? en mysig hemma kväll med killen med massa film! <3 :* 

23. Vad är ditt motto? skratta bort probblemen och leva livet!

24. Om du fick välja vilken färg du skulle vilja ha på håret förutom den du har nu, vilken? hhmm.. brunt tror jag!
 
25.hur många år har du ridit? ohh.. jag tror det är elva år nu!

26.har du några syskon? japp en lillebor och en stora syster

27. vilken är din favorit ras på häst? gotlandsruss eller shettlandsponny eller conemara! 

28.vilken är din favorit kategori på häst? B-ponny

29.vad fick du i julklapp? massa saker mest kläder som jag ville ha! 

tack så jätte mycket för alla kommentarer och frågor! älskar er puss o kram! 
kommer blogga mera sedan! men nu drar vi iväg till sjukhuste för att hämta mormor! :D <3 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0