Framme! <3

Hej å håå!! hihi ^^
jag är framme nu! Åh vilken huvud värk jag har och känslan när mamma kommer in i mitt "rum" med en damsugare som låter som andravärlds kriget!  -.- it's suck! 
jag är riktigt trött så jag vill nog gärna bara ta ett bad nu i lugn och ro så ska jag blogga mera sedan! och mina svar på frågestunden kommer snart! Vill även säga att dessa är på G nu älskar dom verkligen kommer ha dom till våren dom får ligga i garderoben så länge! ^^ <3 Och jackan är med till våren! får också hänga i garderoben! ^^
 


Kommentarer
Emmy

Tack Moa! :) Ska bli lite bättre med uppdateringen när vi kommit igång med ridningen och så!

Det där täcket som din ponny har i headern, som är kamoflagefärgat, var är det köpt? Så himla fint!

Svar: :D tack! det har funnits på MyOne men jag vet inte om det finns kvar men ja det är jätte fint! tack så jätte mycket! :D
Moa Nilsson

2012-12-30 @ 19:49:34
URL: http://mliandersson.se
Emmy

Nu såg jag svaret! Så dumt när man inte har blogg.se att man inte ser svaret.. Så skriv hellre en kommentar i min blogg! :)

Ska kika o se ifall jag hittar det!

2012-12-31 @ 10:39:28
URL: http://www.mliandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0