Fy fan för mig..

Jag har gjort något jag själv ångrar!
Rida är något jag verkligen brinner för..
yes yes.. Men jag känner att jag har satsat från början på rätt häst vid fel tillfälle! Jag vill fortsätta rida men inte på den hästen!
Och det skulle jag tänkt på lite tidigare innan vi började skriva ut kontrakt och skit men det kom nu.. Känner att jag har svikit och betet mig som rena jävla idioten mot Emelie och Frida framför allt Rory! Och jag kan inte säga annat en att jag är jäkligt besviken på mig själv..
Önskar att jag tänkte med hjärnan lite oftare! Det bränner enda in i märjen på mig det verkligen känns! Jag är riktigt förvirrad ena sekunden så satsade jag HÖGT med Rory men nu känns det som att jag ligger under botten och ja jag har fattat att jag har sumpat mina chanser oss er! Det är jag mycket medveten om! Men jag vill fortsätta rida men det kändes även tragiskt att bara satsa för sex månader..
Jag ville komma någonstans med Rory och jag hinner inte det på sex månader det gör mig stressad och då fixar jag inte detta! Jag behöver veta att jag har ALL tid i världen på att komma upp i hög nivå!
Det gör mig "svag" att tiden inte räcker till!


Kommentarer
Klara

Lilliiis! <3 finns

2012-12-19 @ 16:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0