Hello Winter!! <3 :D

Hej hej! Här hemma är det vinter så det räcker!! Snö snö och enu mera snö! Det slutar aldrig falla från himmlen! 
Det ser så underbart ut drån insidan men när man kommer ut... BUURR!! fy vad kallt det är....
Just därför föredrar jag sommaren väldigt myckter mer en vintern. Men vad ska man hitta på när man är ensam hemma sjuk och har väldigt tråkigt??? Titta film? nej det är fuck no roligt eller mysigt att göra ensam 
(kallas no life) baka? kaaaaanske! Meeeen vad ska jag baka?? har ingen ide över huvudtaget! Gå ut? Japp det får bli en promenixx och ta lite underbara vinter-kort med Rocky! Men då kommer ju givetvis det probblemet KAALT så jag fick väll börja rota runt efter mina termobyxor som jag verklogen inte har på mig bland folk frivilligt!! :3 
så japp det blev några fina kort iallafall!!  ( laddar inte upp alla ) <3 <3 Puss o kram!! 
 


Kommentarer
Klara

Är det din hund?

Svar: nä min grannes som jag går med ibland om jag har tråkigt! :D
Moa Nilsson

2012-12-03 @ 13:56:55
Lina

Fint! <3

2012-12-03 @ 14:03:45
jennie

vilka underbara kort!

2012-12-03 @ 14:12:06
alice

söt hund

2012-12-03 @ 14:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0