Hellooo <3 <3

Nu är jag tillbaka i skolan... Känns ganska bra faktiskt ärligt talat behöver jag tiden där för att få bra betyg! Jag är inte en * i skolan och det behöver jag förbättra mycket! Lägga ner mer tid och fokusera på det som är viktigt och livsavgörande! Måste koncentrera mig på det jag tycker är kul med mitt INTRESSE det jag brinner för och om man verkligen brinner för någonting så tar det aldrig för mycket tid! Och hur svårt jag en har i matte eller historia eller något annat! Så blir den inte bättre för ens jag pluggar på och ligger i! Frågar och ber om hjälp om det jag inte förstår. Ge mig fan på att jag klarar det! Min pappa har alltid varit (sträng) med att skolan ska gå före allt annat och jaa.. det ska den för det är ju det som avgör senare! Och om jag inte får bra betyg och klarar detta så kommer jag inte få rida! Och det är ju en del av mitt liv jag vill bli någonting jag VET vad jag VILL med min framtid! Så jag kommer lägga ner 80 % av tiden till min skola nu och lägga hästarna lite på tvären ett tag sedan efter jul så kör vi på med allt som vanligt och så kommer jag få hålla på tills det går bra och flyter på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0