I bilen!

hejsan! Bloggar från mobilen nu! 
Sitter i bilen just nu extremt tråkigt! -.- kan inte slappna av har så mycket i huvudet!
det är ganska jobbigt! Mamma och jag sitter och kollar på häst annonser.. 
Letar ny polle känns rent ut sagt förjävligt att inte få ha en lång framtid med Rory jag hade verkligen hittat drömponnyn där! Träffat rätt! Men just då sket det sig! Och jag vill vara ärlig mot er jag har tappat lusten till det nästa nu... 
Först sälja Bellis gå igenom en svår period utan henne jag kommer ihåg hur Kevin stog och höll om mig när hon åkte känslan av att aldrig mer kunna kalla henne min kändes as jobbigt att inte få åka till henne varje dag och hämta MIN Bellis från hagen! 
det var en tung period men då fanns som tur va honey där och stöttade mig precis som nu! Och ni finns det känns underbart! 
Nu lämnar jag Rory bakom mig och letar ny ponny att kopplas till och aldrig släppa taget om! lägger snart upp lite bilder om inte mobilen krånglar den har en tindens till att bråka med mig! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0