Jag tar ett break! <3

Jag känner att tiden knappt räcker till! Jag tycker att det är skit kul med ridningen men det är jävligt tajt just nu! Prov på prov i skolan betygen sätts fokus på skolan! Plugga plugga! Nä ush vad tråkig jag låter nu.. Jag låter som värsta plugg-hästen men det är (typ) det som är problemet  jag sätter mig aldrig frivilligt och pluggar i tid utan det blir alltid i sista sekunden! Det känns inte bra och många av mina närmsta kompisar har märkt på mig att jag är väldigt stressad nu för tiden och har så jävla mycket i huvudet och där på kommer ridningen jag kan inte få fullt fokus på det och mindre på skolan för äevn jag vet att skolan måste gå före det är ju nu som man avgör om man ska lyckas i livet eller inte! Bara den känslan göt mig panik-slagen för jag vill komma någonstans i livet! Jag vill inte bli en lodis! Så om jag skulle skada mig i ridningen och inte kunna rida mer så har ju jag inget att falla tebax till om jag inte har bra betyg i skolan så jag har bestämt mig för att hitta skolan och ta en paus med hästarna.. det gör ont för hästar är något jag brinner för och det är speciellt något jag vill jobba med! och inget fel på Rory är jätte glad att just jag har fått chansen att rida henne vi får se hur det blir med henne sedan.. Känns ganska tungt och jobbigt att kanske inte få rida Rory någon gång mer men jag antar väll att det är smällar som livet väldigt gärna bjuder på! Här kommer iallafall lite bilder på "min" underbara!! <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0