Så otroligt stolt över dig Maja!! <3

Godmorgon! Denna morgonen böjade med att slå upp datorn och har fått massa jätte söta kort från underbaraste Maja och lilla nyföfdda Vendela! Sjukt stlolt över dig Maja tänk alla gånger som vi suttit och snackat i telefonen och du har gråtit inte vetat vad du ska göra och varit jätte rädd! Nämner inga namn men du vet vem du är jävligt dålig stil att lämna Maja med allt detta om jag var du så borde jag iallafall åka hem till Maja och kolla på din dotter! Fy o kämms! Kolla denna sötaste pluttis! Och Maja jag finns här för dig dag som natt och kommer hjälpa dig så mycket som du behöver! <3 <3 <3 <3 Puss på er och hoppas att ni får åka hem snart! <3


Kommentarer
Klara

Sööööööööööööt!!!!!!!!!

2012-12-15 @ 09:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0