Tankar....

Tankar...
Jag VET oftast vad jag vill och inte vill om ALLT! Punkt om den saken! Jag vet exakt hur jag vill ha mina saker! Och jag har alltid varit den personen som inte låter någon trampa på mig. Om man börjar tjafsa med mig så kommer man liksom inte undan det sedan man gräver sig sin egna grav.. 
Man får inte tillbaka mig som vän sedan det är over isåfall! Har förlåtit och förlåtit men blir trampad på om o om igen av samma personer och det är just dessa personer som har chansen att bli förlåten det är mina närmsta "syskon " men det är försent nu.. Ni kommer inte att bli förlåtna mera ni har satt er på en sida av floden och där får ni stanna! 
Jag tar inte åt mig av det ni säger men att ni ena sekunden hänger efter mig och vill prata och umgås vill Träffas ofta och hålla stark kontakt för att i nästa minut bara lämna mig ensam kvar med allting! Låta mig stå kvar med era problem som jag snabbt och enkelt lyft bort från era axlar och själv tagit imot! Nej det funkar inte längre! Tack för roliga och fantastiska stunder men ni är numera luft för mig det finns ingen tvilling skara längre!! 😠



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0