Tävling och frågestund!

Helluuuwww!! ;D Nu sätter vi igång med tävlingen jag sitter i bilen och väntar på att ni ska ställa så många frågor som möjligt så jag får att göra! Den som ställer mest och grymmast frågor vinner ett grymt pris som den själv får välja på Hööks under en viss summa! så denna tävlingen är mer inriktad till häst Tjejer/killar! men ni anndra får ju väldigt gärna med ställa frågor och man får självklart vara anonym! Eller om ni känner någon som har häst eller rider så kan ni ju vara med och tävla och ge bort priset! :) 
Lycka till nu mina små gullnosar! ALLA får fråga! <3 


Kommentarer
Nora

Hur gammal är du?
hur många år har du ridit?
har du några syskon?
vilken är din favorit ras på häst?
vilken är din favorit kategori på häst?
vad fick du i julklapp?

2012-12-30 @ 11:43:31
Daniella Ekstrand

1. Hur gammal är du?
2. Vad föredrar du?
3. Vad är ditt motto?
4. Om du fick välja vilken färg du skulle vilja ha på håret förutom den du har nu, vilken?

2012-12-30 @ 15:10:06
URL: http://daniellaekstrand.blogg.se
Klara

Hur länge har du och din kille varit tsm?
Hur ofta rider du?
Vad föredrar du för kläder?
Vad föredrar du för ridkläder?
Favorit märke?
Favorit skor?
Får du ont i fötterna av att gå i klackskor?
När fick du din första ponny?

2012-12-30 @ 21:59:17
jennie

vilka bloggar läser du
vad har du för mobil
har du några djur
sminkar du dig
något du inte kan leva utan
när fyller du år
har du haft flera bloggar en denna

2012-12-31 @ 09:42:35
Ellen

vad vill du bli när du är stor?
är du vegetarian?
vilken är favorit filmen?
vilken är favorit boken?

2012-12-31 @ 10:20:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0