Heej <3 En hästtjej.. <3

Nu startar jag min blogg där jag kommer skriva om mna intressen och vad som händer med mig.. <3 så snuttisar mer får ni veta genom att läsa den ;) pöss.. ( vi börjar starten med en grym bildbomb ) <3 <3 Jag är en liten tjej som är framåt och låter ingenting eler ingen trampa ner på mig!! Mitt stora intresse är hästar! Jag hyr en D-Ponny som jag hoppas på att få köpa inom kort! Hon heter Rory.. Världens finaste vårat mål tsm är att ha riktigt kul ute på banorna!! <3 :D Sedan så solde jag min egna fjording för drygt någon månad sedan med! <3 Bellis hette hon.
 
RORY <3
 
 
BELLIS: <3
 
 
 
 
JAG: <3
 
 
MIN BÄSTA VÄN O JAG: <3 ANNAAAAA <3
BJUDER PÅ BILDERNA <3
 
 
ANNDRA SPECIELLA VÄNNER: <3
 
 
TOBBE MIN ÄLSKADE "BROR": <3
 
 
OTHER HALF OF ME <3
 
 
 
( Hoppas att det var ok med bilderna ) <3 <3 Älskar er alla!!! <3 <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0