Hejsan!

Hej! Sitter just nu och bara myser med mammii tittar på X-factor! Vem är eran favorit? 
Har ridit lite dressyr i dag gick ovanligt bra! är väldigt nöjd över rory och mig! 
Imorgon är det uteritt och sedan hoppning på söndag!  Sedan längtar jag till en riktigt go tjej kväll med Alma Anna:R och Anna.M ^^riktigt mysit ska vi ha med Skräck-film och myspys!! <3 
 
RIDNINGEN I NÄSTA VECKA!
 
Måndag: Rida ut
 
Tisdag: Annika kroon (dressyr)
 
Onsdag: Hoppträning i grupp på holmen
 
Torsdag: Vila
 
Fredag:  Ledig från stallet ^^
 
Lördag: Jag tar in/ut släpp! och en liten skritt tur på morgonkvisten! 
 
Söndag: Ledig från stallet ^^
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0