Hitta kontrollen!

Under en längre tid nu har jag tappat bort kontrollen helt och hållet! Glömmer bort hur viktigt det är att ta tag i sig själv! Glömmer att höra av mig till folk som jag ska höra av mig till glömmer kolla med pappa om han kan köra till Annika på tisdagarna och det händer att han inte kan ganska ofta efter som att JAG inte kolla med alla som är involverade i allt rätt tid innan! Därför måste jag avboka dressyr träningen hela tiden! Skolan går i vågor... så sjukt mycket prov och läxförhör jut nu plugga plugga plugga! Hinna prata och träffa Kevin! Inte glömma bort familjen..
Det är så mycket att tänka på hela tiden i min hjärna just nu det är KAOS!! Jag har tappat bort kontrollen och behöver hitta den igen snarast!!! KAn inte vara såhär! det får inte vara såhär! 
Måste tänka på varenda ord jag säger för att annars låter jag som en surig kärring! Jag kan inte ens kontrollera hur jag pratar med folk jag iriterrar mig på ALLT och ALLA!! Seriöst måste få årdning på detta nu! Det är så svårt att ha allting i huvudet! Försöker att ha humöret på topp hela tiden men det är skit svårt... Det blir sena kvällar varje dag  det blir aldrig att man få sova ut noga utan att någon eller något stör... Det är en åpress som är sjukt jobbig! Det är klart det blir sena kvällar med stallet till klockan ä kvart över middag... sedan äta dusha plugga noga och ostrört sedan få ut allt ur huvudet så man kan sova.. Det går aldrig att fokosera på en sak! ---- Som nu tillexempel jag satt och skrev ett inlägg och helt plötsligt så ringde jag Alma på skype :P Har försökt ringa Kevin men han är inte anträffbar! Det är väll tur det för annars hade jag väll inte ens suttit och bloggat nu... HJÄLP MIIIG!!! 
 
När all denna paniken krasclandar i hjärnan så är det bästa att....


Kommentarer
Lina

Gulligt!

Svar: tack!
Moa Nilsson

2012-11-26 @ 19:13:13
Klara

Du kan om du vill det vet vi!! <3 <3 puss o kram på dig!! ;)

Svar: tack! <3
Moa Nilsson

2012-11-27 @ 20:21:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0