Vilket jävla liv..

Sitter här och har det fett boring! Kvälls pluggar lite inför prov imön då do... boooooring!! Aså vem kom på skolan vilken idiot kom på det undrar jag??? :(
Har haft ledigt från stallet idag ganska tråkigt vill ju såklart rida så mycket jag kan men ibland måste jag inse att skolan får lov att ta liiiiiiite tid i alla fall... hehe :D
men imorgon så är det upp i sadeln igen GÖTT det!! Dressyr står på tur! Rory blev rakad idag med så fint så!! kommer lite bilder på henne sedan ni har ju inte fått se så mycket av henne.. <3 men vänta några minuter så kommer det!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0