As kul! :D

Hejsan svejsan! Och gid vad kul att så många har anmält sig till att vara med! :D 
Hoppas att det va ett bra grej jag valde! Har börjat planera en ny tävling kom med tips om vad ni tycker att jag ska lotta ut! 

Har åkt från skolan nu och sitter brevid mamma och syrran som fixar sig inför student balen! :D 
Nästa veckan är dagen då hon går ut skolan! Min underbara syster! <3 

Var även och shoppade lite igår! Bilder kommer senare på vad jag kommer ha på mig nästa vecka på hennes student! :D <3 
Puss & kram // eran Moii! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0