Både jag och du går ut i kriget varje dag..

Det finns så mkt vi ska behöva gå igenom..
Det ska vara rätt för att inte hamna fel! RÄTT kläder RÄTT mobiler RÄTT skor RÄTT attityd..
Många är så rädda för att  bli lämnade ensamma kvar.. Dom måste vara som alla anndra för att synas och höra bara liiiite mer och liiiite till! 
Att kunna stå på egna ben är fan inte alltid ätt jag vet det.. men gör så gott ni kan! 
Lev ditt liv för att just du är unik! <3
Jag vet hur det är.. jag har själv varit där.. men jag tänkte tillbaka och insåg hur dumt det va och jag sa till mig själv.. nu skiter jag i det här! Jag är JAG och ingen ska få ändra på det! 
Oavsett vem det är.. så ska aldrig en person påvärka dig så du blir ngn annan en den du är! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0