Börjar igen..

Skulle ju kickat igång bloggen för några dagar sedan! Men fick förhinder! Och nätet har varit lite konstigt det senaste hemma så.. det har ju fuckat lite.
Men ska verkligen försöka komma igång nu! 
Det ni har missat är.. 

I lördags så va jag och Kevin med Felicia och Henke i Borås och medans dom fixade med Henkes bil så satt vi i bilen och kollade på flm! Ganska mysigt faktiskt! <3
Igår så fick vi gratis inträde till lisebeg eftersom att pappa har varit med och chefat över det nya "kanin landet" jätte kul var det! Måste säga att dom har gjort ett riktigt bra jobb! Charlie tyckte det va jäkligt kul!
Jätte sött är det och jag rekomenderar verkligen att åka dit med småbarn! Mindre kul för dom i min ålder men det va väldigt fint gjort! :D 

Idag är det skola som vanligt.. Tröööl! :S
Men imorgon åker jag eventuellt med kevin hem och sover hos honom till onsdag! För på onsadg är vi lediga! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0