"god" morgon.. -.-

Nope ingen Godmorgon för mig.. 
Men ska försöka göra det bästa av dagen iallafall.. kommer antaligen sluta med att jag försöker döda ngn iritterande person.. ;) 
haha.. nee men typ! Har iiiiiinga planer idag.. mer en att plugga har prov på fredag..BLÖÖÖ!!! 
så skoltrött just nu.. 
Fick typ bärsta kicken för några dagar sedan! Att NU NU JÄVLAR SKA JAG KLARA DETTA.. 
(mamma vet vrf) men nu bara typ.. ajja.. skit it! Hatar att jag hatar detta!
Fredag.. vad händer på fredag! aa eftersom att det är fredag så tycker man ju att ngt kul borde hända att man borde hitta på ngt.. får se! Kanske kaaanske inte! Maybe I just want to have a chill night with myself .. with a little movie and update here.. 

"The good time.." 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0