Helloooo!!

Sorry för dålig uppdatering men Kevin har varit här idag.. Så kände att jag behövde lägga ner all min tid på honom!
Min babe! ❤
Imorgon så kommer det en video blogg som jag har blivit tillsagd att göra av en läsare! ;) ska bli kul faktiskt har aldrig gjort en sån video innan... Spännande! Kanske går åt helvete.. Haha vem vet!
Sedan han jag eventuellt eller aa.. Inte eventuellt dåliga nyheter det är lite tråkiga saker som kommer komma ut på bloggen snart.. Men förhoppningsvis roliga med! Endast Kevin mamma och pappa vet detta! Så japp! Men ibland måste man tänka efter lite för att inse vad det bästa är!
Imorgon åker jag direkt hem efter skolan gör det jag ska och sedan video bloggen!
På onsdag ska jag till Quittra som vanligt och torsdag vet jag inte vad som händer på en! Hoppas att eran veck blir bra och nu ska jag sova.. ;) ❤ pööössiiiisss!!!

https://cdn3.cdnme.se/3975449/7-3/pic_516c51559606ee7c841e0a9a.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0