Jo jag har svårt för detta..

Någon frågade mig om jag har svårt att lita på personer... 
Och ja det har jag! 
 
Jag har blivit sviken mååånga gånger och det ingår i livet.. right! 
Men jag har gett min tillit till få och nästan alla har svikit mig.. Och nej detta är inget inlägg om hur dåligt jag har mått pga massa gammal skit.. NOOO NOOO!!!! 
 

Men Jag ger inte ut min tillit till vem som hellst! Jag typ "väljer" ut sånna som jag verkligen trivs med och som jag KAN lita på! Kan man inte lita på sin kompis.. japp då är det solklart! då är det ingen kompis! 
Enligt mig kan man lika gärna skita i den personen då! För JAG umgås bara med sånna jag litar på! 
Jag "stöter" bort resten... Dom som jag inte gillar eller inte litar på har inget med mig att göra! 
Och detta är bara vad jag tycker och tänker.. säger självklart inte att det är så för alla! 
Tänker inte sitta och skriva så mkt mer om denna simpla sak! Någon undrade och självklart svarar jag! ;) <3
 
 



Älskar denna låten! <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0