Mår feeeeett braaaaaa manneeeen!!!

Tjoo!! Anna åkte ehm för ett tag sedan! Vi har haft det lika kul som vanligt! vi hittar ju alltid på ngt nytt och jaa.. denna gången.. säg vad vi INTE gjorde asså! haha
och hon har hjälpt mig rensa ut ur mitt rum så det är as rent och fint nu!!! ^^
Kevin kommer eventuellt imorgon! Myyys!! <3 
Och imorgon ska jag även eventellt åka och prova en skin jacka!! AS SNYGG! Den bara SKA bli min! 
Det är så det e! ;) 
Åker strax till stallet och ikv så ska jag bara chilla lägga mig tidigt idag för att ladda upp mig lite.. känner mig lite tröööög idag! så det blir ganska lugnt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0