När känslan kommer tebax! :D <3

Hejsan! Precis kommit hem från Alma och haft det as kul! Fått rida Bianca as kul faktiskt! Kan ju inte säga att det gicm speciellt bra.. hehe, så ovant för mig att rida D-Ponny! Men kul var det! Jäkligt kul! 
Och hoppa fick jag göra! Hoppade 80 på en häst som jag aldrig suttit på innan! Ja ganska nöjd!
Så otrolig känsla att flyga över ett hinder igen! Så glad.. hela vägen hem i bilen log jag med heeela ansiktet! 
 
Har pratat lite med Emelie, och funderar på att även börja rida Lillan regelbundet ska prata lite mer! 
Och tävla lite på henne! vi får se hur jag lägger upp allting!
 
Imorgon blir det Quittra! Lääängtar! saknar henne! padocken håller på att smälta nu och jag är förväntasfull tills jag kan böra RIDA henne på riktigt träna henne! :D <3
 
Almis och Bianca! <3
 
 
 
jag och Bianca! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0