Runaway!

I love pictures. Because the best thing about them is that, they never change! 
even when the people in it do. 
 
 
Sitter just nu ensam hemma.. 
Tänker lite på allt möjligt! Har kommit fram till några beslut inom familj och ridning! 
 
Imorgon är det skola och jag förbereder mig för det! Ska hoppa in i dushen nu och lägga fram rena kläder tills imorgon.. På tisdag åker jag med Kevin Pevin hem efter skolan, är där tills han ska träna! 
Gör även mitt "efterlänktade" matte prov på tisdag! Känner att jag har koll på allt och kommer lyckas bra! 
Ska försöka ändra min attityd lite mot skolan.. Även fast jag tycker och tänker och säger för det mesta exakt vad jag vill men endå.. ska försöka! 
så ha det bäst nu älsklingar! Funderar på att göra en video blogg imorgon efter skolan kaaanske!! 
Kommer en frågestund ngn gång i veckan där ni kan fråga allt mellan himmel och jord! 
Kan försöka tvinga kevin att svara på mer frågor med.. Så synd att han e lite oseriös bara men endå..
ni tyckte ju det va ku så vrf inte! :D allt för er det vet ni! <3
 
Måste säga att denna är GRYM! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0