Sista dagen..

Nu är det sista dagen hos pappa.. ikv åker jag tillbaka till mamma! <3
Det är Quittra dag ida.. men vet inte om jag åker dit.. 
Ser ut att bli en riktigt tråkig dag ida med.. regnet hänger i luften.. Men ajja måste ju regna för att det ska bli varmt! Älskling ska på kalas idag så inget mys med honom idag heller :( <3
saknar min lilla prins! <3 Padocken är la som ett hav just nu antar jag med.. 
Tar nog en jogging tur när jag kommer till mamma.. känner att det va ett tag sedan nu! Behöver röra på fettet nivet! ;) haha! 
Men nu sitter pappa fia och Charlie där ute och väntar på mig.. Frukost time.. 
 


Kommentarer
Hanna

Du är så fin tjejen <3

2013-04-14 @ 13:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0