Tjoo va det!

Är på ngt konstigt humör idag.. har inte lust med någonting vill bara vara ifred.. samtidigt som jag vill göra ngt!... hmm... 
Känner att bloggen har varit lite down på sista så jag kommer kicka igång den riktigt bra nu! 
Kommer försöka köra två video vloggar i veckan och två åsiktsinlägg.. 
Hoppas att det blir bra! 
Sitter just nu och har feeett tråkigt.. Funderar på att försöka ta mig till stallet på ngt sätt.. 
Pappa spelar golf och Fia är med Charlie på djurparken så jag får försöka ta mig dit på ngt sätt! ;) <3
P.U.S.S <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0