Åkte precis förbi en frontalkrock...

Ush! Man får en sån skyldighets känsla... Så hjälplösa och rädda såg man hur dom var i bilarna... Krossade rutor och tilltryckta dörrar...!!
Så hemskt! Man blir typ lite skakis... Det är så svårt att fatta att det dör minst 400 personer varje år i trafikolyckor men man förstår det inte förens det händer någon nära eller när man det det som idag! Det va seriöst hemskt att se!
Jag har krockat och vet hur jävla rädd man är... Fyfan! Så äckligt hemskt!
Får tårar i ögonen... Lider med er alla som förlorat någon i en trafikolycka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0