Blod blod överallt....

Blod på mina kläder blod på händerna blod i ansiktet och blod på golvet! 


Vi fick ringa hit Gösta (veterinären) igår då han fick skära upp Nevadas öra eftersom att det låg massor med var i en böld inuti! :( <3 min lilla älskling! Först fick hon massa typ knark lugnande så att hon skulle vara lugn! så skar han upp en bit av hennes öra och blod kom överallt! sedan när hon hade piggnat till lite så ruskade hon på huvudet och så flög det blod över hela mig!! ush.. dirrekt hem och slänga kläderna ovh mig i rengöringsmedel! haha! <3 men nu blir det la bra med örat får vi hoppas! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0