chillar...

Har varit och handlat lite! hittade lite saker! kommer bilder från alt jag handlade under resan när jag kommer hem på tisdag! :) <3 

Nu är det sista natten här då.. tagga antar jag! ska sitta uppe heeeela natten! ngn som vill hålla mig sällskap?! 
Skype: moa.nilsson35 adda där bah! 

Har typ inte hänt så speiellt mkt idag! har varit en ganska lugn dag! har tagit massor med bilder som ni ska få! dock är det taget med kamera så måste få över allt till datorn innan. 

Men jag tänkte bara göra en lite utverdering av min resa! kommer inte hinna imorgon och har troligtvis inget internett på vägen hem! (hemma på tis) 

Men jag är riktigt nöjd att jag följde med trots allt! Det har varit lite tjaffs här och lite dålig stämning mellan vissa pesroner men endå har vi alla haft grymt kul tsm. Jag var så orolig över att jag skulle bli helt ensam av alla här typ men sedan blev jag och Dan rätt så bra homies nivet! ;) haha nej men han har varit med mig lite så det  va inte jätte ensamt på slutet! och dessutom fårr träffa massor med nya männskor och möta en helt annan kultur. Så spännande och lärorikt. Diggar verkligen Ungern. varmt och skönt har det varit med alla dagar! = bruuuuun moa! haha eller brunare en vad jag brukar bli iallafall! :) 
tack till alla ni som har varit med och det har varit så sjukt trevligt och mysigt och jag vill inte hem haha! 
Känner mig typ hemma här nu! haha! men jag saknar hema endå! ska bli skönt att komma hem till min säng mitt rum och mitt hem! <3
 

Nu blir det att plaska lite i poolen då! xD 
 

 




Kommentarer
Anders

Bra att du trivs. :)

2013-08-10 @ 19:05:44
URL: http://finrod.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0