Dagen med dåligt internett.. haha!

ja jag har ju inte bloggat idag! men internettet har ju fan inte funkat. NHAAA!!! :3
Men nu funkar det så nue jag gladisen igen! haha! :D

Ja.. idag har det varit så sjukt varmt och jag har varit yr.. gissar la på solsting.
Men vi har varit i Saluhallen här i Budapest riktigt mkt folk och alla skulle försöka få oss att köpa deras prular i deras små stånd. Men nope. Hittade inte ett skit där! Nej nej nej.. inte min smak på grejer!! ;)

Men jag njuter av solen och blivit ganska brun faktsikt! Ska snart äta grillat! Mums!


Bilderna är klickade idag! ;) <3




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0