första träningen gick..

super!! :) är jätte nöjd! transporten kördesfram och nevada klampa på som ingenting och klampa av in i ridhuset och rid. Gick fett bra! :) nu taggar vi inför nästa torsdag då vi beger oss ditt igen! :) Glaaad moa! 
är skit trött.. haha! men skola imorgon freeeedaaag! we like u.. <3
Pernilla åker ju till England på måndag.. kommer bli tomt i stallet utan pernilla.. <3 :( 
men vi får hoppas att det blir kul där! Hon får ju jobba med hästar och allt! :) Men ska beställa min klänning och sko nu! gladiseeen! :) <3 puss 
 
min middag idag.. mummmsss!! ;) haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0