HEEEJJJJJ...

Sry för att jag inte la upp några bilder igår med det blev inte så många klickade... fullt upptagen med att prata engelska med nära och kära! Lärde mig nog lite Ungerska med! haha najs! ;) 

 Har precis vaknat... bad mamma väcka mig tills att dom åt frulle med det gjorde hon aldrig.. = sur Moa! 
Dessutom är det ganska svårt att bo under samma tak med mer en bara familjen under en längre tid! eller det har jag svårt för iallafall! hhmm.. får la vänja mig bara helt enkelt. 
 
Men på åkturen igår vi se detta... Ungerska Parlamentet! Ganska coolt faktiskt! ^^

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0