Hos Anniiiiseeen <3

Sitter hos Anna panna just nu! Ska tvinga henne rensa kläder! ^^ haha.. <3
min gossaaa!! <3 
 
vaknade ju imorse och var helt mörbultad så fick både alvedon och voltaren salva men tyckte inte att något hjälpte! Så jag och Ida begav oss upp till vårdcentralen.. och där fick jag höra att dom TROR att inget är brutet.. det känns dock som att hela min jädra skäl är bruten.. men men Moa  toa är la liten klen för tillfället bara! ;) 
Dom sa att jag skulle komma tillbaka och det inte blir bättre då dom ville röntga mig! 
Så jag ska gå på alvedon nu då.. kul... eller inte! 
 
så kåt i denna sväääär <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0