jag vet jag vet jaaaag veeeeet!!!!!!

Jag vet att updaten har varit so bad.. men jag ska försöka göra bättre! Det är så jäkla varmt och man har typ ingen lust att va inne.. och det är svårt att blogga ute för där har ju fan inget internett! 

tror det är närmare 42 grader här.. otillåtet varmt! :O <3
men as fett gött! 

va hos  dom där igår.. kan inte stava deras Ungerska namn! haha en hette la typ Herkkii eler ngt! hehe.. 
Träffade människor och pratade engelska! det va ganska trevligt! Dom kommer til huset vi har hyrt på Fredag med! Trevligt Trevligt! :) Längtar! hehe! 
 
Men nu ska jag sooooolaaaaa!!!! :3 <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0