Känner mig som ett troll..

Godmorgon på er! sovit gott? det har inte jag! sovit orligt hela natten av någon anledning.. 
men! nu ska jag hoppa upp ur sängen och dra på mig stallkläderna sedan står frulle på listan och därefter rida! 
sedan städa rummet så jag kan gå och lägga mig mysigt ikv! 
om jag inte är föööör trött sedan så joggar jag en sväng med! Min tränings grej har gått rätt bra endå.. jo men det funkar! :) ajjaaaa..... datorn håller kvar mig så länge.. fy dig! ;) haha <3 
 
GOOOODMOOOORGOOOON!!!!!!!!!







 
 


Kommentarer
Anders

Fina bilder. :)

2013-08-25 @ 17:32:30
URL: http://finrod.blogg.se
Lindis

du ser gosig ut

2013-08-26 @ 01:51:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0