Kärleks middag om 2 weeks....

ååhh herre... eller ngt sånt! ;) haha faaaail..
men jag och Ida har valt ut klänningar nu! sååå söta kommer vi bli <3 
 
Får ju inte rida förens på torsdag!.. så jag fick hjälp av en i stallet med att longera henne "proffsigt" idag! gick jätte bra och hon tog faktiskt galoppen denna gången! det har hon inte gjort innan men idag så! :) så stolt över henne! Blir så glaaad! haha. 
Men hon blev lite rädd när vi skulle lägga pesoa remen  bakom hennes bakben.. så det måste vi vänja henne vid! tog inga kort då vi var fuuullt upptagna! hehe.. förlåt. 
 
men nu ska jag dusha och äta och beställa min älskade klänning <3 :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0