Kvääääll!!

hejsaaan!! sitter i min gooaaa säng och blöööggaaar!! ;) 
haha! Anna åkte hem idaaag!! saknar min prutt fia <3 xD 
Hon hjälpte mig städa rummet .. som alltid när hon kommer hem till mig! hahaah sånna e vi. 
vet att bloggen vart lite off men jag har så jäkla mkt på listan liksom!  Måste hinna träna mig själv varje dag hästen och allt annat snart kommer skolan med! men detta ska vi lösa! loooovar ska inte sluta blogga! never ever!
men bloggar mer ikv! puuuuss!!! 
 
Nya killen.. tycker ni?
 



 
 


Kommentarer
Anonym

powerking? ;)

2013-08-16 @ 23:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0