liten olycka i stallet...

hoppsan hejsan på er... är hemma aaaalldeles för sent idag från stallet men... Nevada fastande med tygeln runt benet och fick panik så munnen skavdes upp lite och ena benet blev lite varmt och svullet! men på med två super snygga rosa glittriga till och med ben lindor och ompyssling så blir det nog bra! <3 mitt lilla hjärtegryn vad hemskt det såg ut! ush! <3 <3 

men annars gick turen bra! haha hade en lite förstor reflexväst bara! haha erkänn göööllig!! :3 
 



min älskling <3 vi 4-ever and ever <3 <3 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0