oh jag flög.. sen sa det BAM... sen va jag smutsig..

Tjoa tjooo!! Har ridit i padocken va as nöjd med ridpasset tills hon kasta av mig! .. 
hehe...!! men hon var jätte mjuk i början och as go! jätte lydig sedan tog hon inte riktigt galoppen så slängde hon av mig.. och jag flög över henne och ner på marken men upp igen och fånga in henne.. det gick bra! kan inte gå bara men detb löser sig aaaaaalltid!!! :* <3
 
Anders har åkt till sin mamma och pappa jag ensam hemma = me myself and i mys ikv!
skulle ju jogga... jo visst inte med denna blåa röven! gör ont i varje steg jag tar! haha. 

men hade tänkt att slänga ihop något nyttigt att äta... förslag? 
skulle ju göra en rolig sak ida av förslagen igår.. men det blir inte så har så jäkla ont! men vi skjuter upp det till nästa fredag bara! :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0