röra på mig..

hejsan alla snygga små älsklingar <3


hittade iiiinget när vi var ute och shoppadeee!! :) haha.. 
dock åt vi på donken.. det va sista på ett heeelt år! inget socker ingen snabbmat inget sånt! och jogga jogga squats åtaa helvete! nu ska det tränas här! rida rida rida... springa springa springa!!! kämpa. 
 
och mitt upp i allt detta förväntar jag mig bra betyg med! det e bah å sätta igång! :) 
 
första dagen imorgon... det e rätt chill! dom ville åka och bada med klassen.. ska dock inte med! 
 
men ajja nu blir det att springa lite! :) 
 
kolla in... http://www.smink.net/blogg/
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0