Säljer..

Om ni är intresserade av ngt! så skicka på min mail [email protected] det kan fraktas och du själv står för frakten! om det inte ska fraktas så finns det i Rävlanda och kan köras till Borås, Hindås, Töllsjö! 

Täcken: 

Bomullstäcke helt nytt bara provat st: 135 pris: 100:- 
 



Lila regntäcke st: 135 pris: 50:- 
 
 
tre stycken ländtäcken st:full alla tre för 70 :- eller lila för 50:- rött för 30:- grönt för 30:- 
 



Västar: 

Liten barnväst aldrig trillat av i den välandvänd men i fint skick! skött med omsorg! pris: 100:- 




Stor väst st L helt ny använd tre gånger aldrig trillat av i den och i fint skick! pris : 250:- 
 



Bett : 
 
Det två första betten är 12,5 cm och det nedersta är 10,5 cm alla köpta på hööks! använda få gånger! 




Träns st cob med guldpannband nästan inte använt alls! väldigt fint!  50 :- 
 

Benskydd: 
 
Blåa helt nya köpta för cirka 2 månadersedan endast provade pga fel storlek! st cob pris: 50:- 




Svarta med röd kant välandvända st full pris 20:- 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0