shit shit shit... *tidsinställt*

Jag har en sån jäkla vilja just nu! så många mål som jag bara vill klara av... här och NU!!.. haha! 
 
Ska göra up en plan för mig och Nevada så jag får struktur på saker och ting.. skola häst och kompisar! 
Lätt *  Tanken är la något i stil med.. rida fyra gånger i veckan träna minst två gånger i månaden och mamma tar henne en dag och då är det kompisar och plugg och sedan massa annat.. men något sånt har jag tänk till slutet av 2013.. sedan kommer jag köra igång med träning 1 dag i veckan osv. 

men hon är un goch vill då inte sätta press på henne! En ung häst/ponny ska bara ha kul! därför luffsar vi mest bara i skogen just nu! och det är inget fel med det! som sagt gör det för att hon ska tycka att det är kul! 

Och sedan känner jag att just nu är det "lite" mkt med allt... jag har mkt att fokusera på just nu! så det är bra för mig med.. hatar att stressa! asså.. HATAR  att stressa. Saker ska gå i ordningen som jag och hästen klarar det! inte mer eller mindre.  Men hoppas på ändring och slippa sitta uppe kl *kvart över läggdags* och blogga.. för det är to late liksom, Så får det verkligen inte vara. Nope! Ändring ska ske.. och det är NU. 
 
men men... detta var ett tidsinställt så.. bla bla blaaa.. nu ska jag sluta trötta ut er med mitt tjat om struktur.. som jag själv inte har just nu.. haha.. natti sov gott alla fina sunshines! <3 :* 
 
btw: var frågestunden bra? är ni nöjda med svaren? och om ni fortfarande vill ha videon när jag gör iårdning Nevada kommentera att ni vill det i detta inlägget isåfall för annars gör jag den inte! ^^

puuuss!! <3
 
 
 


Kommentarer
heej

Det hade varit jätte kul med mer videoinlägg! :)

2013-08-22 @ 22:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0