Stressig början men sjukt trevlig kväll <3

Ja det blev ju aldrig riktigt några bilder eftersom att alla var så sjukt stressade i början! haha! 
men nu är jag hemma iallafall! Mamma och Anders är kvar på festen! 
jag gick hem.. blev trött kände jag! Skulle tagit ett kort nu om jag inte vart ombytt.. hehe.. 
men ligger här nu med min lilla godispåse och ska kolla på en film snart! :D 
är så trött kanske bara slocknar här snart! haha! ^^ är lite sådär gött små sjuk med! Skulle vilja ha ngn som kom och höll om miiiiiig.... myste med mig! <3 
meeeeen... singel livet kan suga min ***..... 
 
ajja! Drar mig... men innan det vill jag bara skrika över hela världen...GRATTIS MATIAS OCH ANITA <3
 
och bilden.. du vet vem du är älsklingen <3
 
 


Kommentarer
magda

Anette heter hon:)

Svar: nästan samma sak...
Moa Nilsson

2013-09-01 @ 10:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0