svaaaaar...

är du och kevin fortfarande ihop?
Nej... 

samlar du på energi burkar? 
hehe jaaa xD bild? 

vad väger du?
39 just nu.. hehe :3 

Är ida tråkig när ni är ensamma? :P
 
neeeej hon är vääärldens goaste människa!!! <3 Älskar daaajj!! 

har du smink 
jaa. ibland! ;)
 
vad är ditt mobilnummer 
 
dedu.. 

är du kär
 
vet inte riktigt vad jag ska svar på den.. men ja det är jag la.. på ett sätt typ.. haha
 
är du med i ett samarbete eller va?
 
ja jag samarbetar med smink.net och får smink och pengar av dom! jaa...

vad tycker du om lasse eller vad han hetter vad har du för känslor för honom
 
kan vara störig.. men han är gooo <3

Kan du svara i videoblogg? Favorit ämne i skola? Ida/Anna?
haha neej har ont i halsen! .. kan verkligen inte välja mellan dom! dom är olika bra på olika sätt men absolut lika fina och goa!! <3 mina flickor deet!! 

Vad tycker du om dom nya 7? 

Eehhmm... haha jadu! vissa kan vara föööör stöddiga och jobbiga! men anndra är helt ok.. tänker inte så mkt på det! har ju själv varit där! ;) 
 
gillar du miig? 
jag gillar dig! kan du komma och ta mig?

nej nej neeeej.... ;) haha 



 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0