tack för grymt volvohäng grabbar och felicia <3

precis kommit hem efter att ha flugit fram i volvo med tre grabbar och feliciaaaa!! 
har fått lite förslag på "hade tänkt mig..." kul.. ni ska nog få något som ni vill iallafall! ;) haha
tröttis nu..  va i garret till alldesles för långt över läggdags.. haha! men nu blir det att chilla lite sedan ska jag dra och fixa Nevada och stallet. Ska nog inte rida idag.. är osäker på hennes mun efter den lilla olyckan så går bara en promenad med henne idag! det får räcka! :) 
 
Just nu sitter jag och kollar lite på lager 157.. är på jakt efter ******* de ni... det får ni se sedan! Puss! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0