Tjaaabaaahtjeeenaa!!!

Gick upp tidigt sedan va det full rulle... Mötte upp Pernilla i stallet och vi fixade lite med allt möjligt! 
Sedan hem till henne och äta lite! Mums va gott det va! Kollade runt efter lite vinter täcken och sånt nför den kalla tiden som faktiskt snart kommer... det går så fort! tro det eller ej... 
 
Har klippt nevadas man med! Blev riktigt bra faktiskt! före/efter bild kommer sedan! 
 
Nu väntar jag bara på att Anders ska komma hem så att vi kan fixa lite med moppen.. och efter det så ska det sista packas och grejas med! För imorgon drar vi...!! Vet liksom inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt :/ hehe.... Kommer sakna stallet och Nevada super mycket och sakna mitt rum min säng och mina kuddar... hemma hemma hemma.... 
Men sedan kommer ju det bli as fett med poolen och massa sol bi brun och hela den där faderuttan!! 
Skulle ju som sagt inte följt med... men men..!! *suuuck* 
Blir galen på det hära med besluts ångest hela tiden. 
 
Och lilla Ruth med familj har åkt mot det Värmlanska landskapet igen! Heeeejdååå!! 
Väldigt trevligt och mysigt att ha dom här <3 längtar tills nästa gång! 
Men jag måste verkligen vila ut nu.. så jäkla trött! och kan inte fatta att redan imorgon så åker vi liksom.. '
vet seriöst inte om jag orkar....
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0