Well.. hello wednesday!

Godmorgon godmorgon! Idag ska alla åka till ngt badställe en bit härifrån på ngn ö.. men jag och min familj ska inte följa med! kan vara rätt skönt att ha ehal huset för sig själva liksom. :) 
Jag har precis ätit frukost och ska dra mig till poolen för ett dopp sedan ska jag la steka lite i solen! Jobba på brääääänan assååå!! xD eller något sånt.. haha! Ses o hörs! kollar in här lite senare! 

Btw: jag vet att jag inte bloggar så "bra" just nu! Men det är så jövla varmt går inte att vara inne typ..<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0